English

شش هزار و ۱۷۱ حلقه لاستیک بین رانندگان هرمزگانی توزیع شد

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان از توزیع شش هزار و 171 حلقه لاستیک در راستای طرح تنظیم بازار در استان هرمزگان خبر داد.

شش هزار و 171 حلقه لاستیک بین رانندگان هرمزگانی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسدا...احمدی با اعلام این خبر گفت: در جهت حمایت از ناوگان حمل و نقل و در راستای اهداف و مصوبات تنظیم بازار، تعداد شش هزار و 171حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین با نرخ مصوب بین رانندگان درون و برون شهری استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تامین و توزیع برخی کالاهای اساسی در راستای تنظیم بازار و نوسانات موجود در بازار مصرف، افزود: تاکنون افزون بر92 تن گوشت گرم وارداتی ،600 تن گوشت منجمد گوساله و حدود سه هزار و 600تن مرغ منجمد در سطح واحدهای صنفی و فروشگاهی توزیع شده است.

در این راستا معاونت نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خاطرنشان کرد: بمنظور نظارت هرچه بیشتر بر واحدهای عرضه کننده محصولات تنظیم بازاری، واحد بازرسی اتاق اصناف و واحد بازرسی سازمان در کلیه شهرستانها بازرسی و نظارت مستمر از واحدهای صنفی را بعمل می آورند و هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام نمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه