English

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج:

گام مثبت دولت سیزدهم در حوزه محیط زیست/ رها سازی حقابه‌ها در دولت سیزدهم انجام گرفت

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کارهای زیربنایی محیط زیستی خوبی با توجه به واقعیت های روزِ زیست محیطی دنیا در دولت سیزدهم دنبال شده است.

گام مثبت دولت سیزدهم در حوزه محیط زیست/ رها سازی حقابه‌ها در دولت سیزدهم انجام گرفت

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اظهار کرد : «دولت سیزدهم در مورد دریاچه ارومیه کاری که انجام داد این بود که فاز مدیریت سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این حوزه را تکمیل کرد و بهره برداری ها انجام شد و صرفا بحث تصفیه خانه تبریز باقی مانده که آن نیز کارش در حال انجام است و در همین یک الی دو ماه تمام می شود. ما بحث مدیریت نرم افزاری را شروع کرده ایم که خوشبختانه وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو در این رابطه پای کار آمده اند. 

سلاجقه تصریح کرد: رها سازی حقابه ها در دولت سیزدهم انجام گرفت که منابع آن از سد های منطقه تامین شد. در عین حال، مدیریتی که سازمان محیط زیست در دریاچه های اقماری داشت از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم هستند که خوشبختانه به همین دلایل می بینیم که در شرایط فعلی در تراز آبی خوبی در دریاچه ارومیه قرار داریم.

وی در مورد اینکه آیا طرحی در حوزه محیط زیست بوده که دیگر نتوان آن را در دولت سیزدهم به پایان رساند؟ افزود:باید توجه داشته باشیم که مباحث محیط زیستی در دراز مدت هستند. با این حال،  طرح و برنامه هایی را که شروع کرده ایم با قوت دنبال می کنیم. جدای از اقدامات میدانی،  در حوزه لوایح و قانون‌ها هم سعی کرده ایم کنشگری فعال داشته باشیم. در این رابطه کارهای زیربنایی خوبی با توجه به واقعیت های روزِ زیست محیطی دنیا دنبال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه