English

ارمنستان بر توسعه روابط حوزه سلامت با ایران تاکید کرد

وزرای بهداشت جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع جهانی سلامت در ژنو دیدار و بر گسترش همکاری های مشترک بین دو کشور تاکید کردند.

ارمنستان بر توسعه روابط حوزه سلامت با ایران تاکید کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، دکتر «آناهید آوانسیان» وزیر بهداشت ارمنستان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید حجت الاسلام رئیسی و همراهان وی در سانحه بالگرد، گفت: ارمنستان رئیس جمهور فقید ایران را به عنوان رئیس جمهور خود در نظر گرفته و خود را در این مصیبت شریک می‌داند.

وی، نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران را دارای محصولات ارزشمند و با کیفیت بالا دانست و با اشاره به تمایل ارمنستان برای تعامل بیشتر با کشورمان در حوزه سلامت، افزود: نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی، اواخر مردادماه امسال در ایروان برگزار می‌شود که با توجه به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، علاقه مندیم شرکت‌های ایرانی نیز در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت گفت: مردم ارمنستان یکی از قدیمی ترین و فداکارترین اقوامی هستند که در نقاط مختلف ایران زندگی می‌کنند و اشتراکات زیادی بین دو ملت ایران و ارمنستان وجود دارد.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت ارمنستان به کشورمان در سال ۱۴۰۱، افزود: امیدواریم توافقات قبلی با تشکیل کارگروه مشترک بین وزارت بهداشت دو کشور، به سرعت به صورت برنامه اجرایی زمان بندی شده، عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه