English

رییس سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

افزایش ۱۱ درصدی حوادث در کشور/ خراسان رضوی رکوردار تعداد مصدومان تصادفات جاده ای

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: حوادث در هفته گذشته در کشور در مقایسه با هفته قبل 11 درصد افزایش یافت.

افزایش 11 درصدی حوادث در کشور/ خراسان رضوی رکوردار تعداد مصدومان تصادفات جاده ای

 جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در خصوص داده های ثبت شده در سامانه ثبت حوادث ویژه طی هفته گذشته توسط مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، اظهار داشت: در حوادث ثبت شده از 30 دی الی 6 بهمن در مقایسه با هفته گذشته (23آبان لغایت29دی) از جهت تعداد حادثه ثبت شده شاهد افزایش 11 درصدی  بودیم.

وی به تفکیک حوادث پرداخت و افزود: 188 مورد از این حوادث  مربوط به حوادث ویژه ترافیکی و 511 مورد آن را حوادث غیر ترافیکی شامل می شد که سبب مصدومیت 2289 نفر و فوت 179 نفر گردید.

میعادفر در خصوص استان هایی که بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی را در هفته گذشته داشتند، بیان کرد: استان های خراسان رضوی با111 نفر، زنجان با75 نفر و سیستان و بلوچستان با 72 نفر  بیشترین مصدوم  سوانح ترافیکی را داشتند.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بیشترین فوتی سوانح ترافیکی در استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان با 7 نفر وکرمان با 5 نفر بود.

وی عنوان کرد: در هفته گذشته 511 مورد حادثه ویژه غیرترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت 1198 نفر شد که 765 نفر  از آنها به مراکز درمانی اعزام، 433 نفر  در محل درمان شده  و  127 نفر بر اثر شدت جراحت فوت شدند.

میعادفر افزود: حوادث غیر ترافیکی مرتبط با آتش سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز به ثبت رسیده منجر به  مصدومیت 103 نفر و فوت 4 نفر گردید که معادل4درصد از سوانح غیرترافیکی ویژه ثبت شده می باشد.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: مهمترین حوادث ترافیکی در گفته گذشته مربوط به استان های فارس، خوزستان، سمنان، زنجان و آذر بایجان شرقی بود.

وی همچنین به حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی اشاره کرد و گفت: مهمترین حوادث غیر ترافیکی هفته گفته مربوط به این آتش سوزی بود که مصدوم و فوتی نداشت و همکاران ما 49 بیمار را به دیگر بیمارستان ها منتقل کردند.

 

بیشتر بخوانید:

تصادف مرگبار در جاده اهواز آبادان + جزئیات

حمله راکبان موتور سیکلت به آمبولانس اورژانس

تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری ۸ کشته و مصدوم داشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه