English

دوازدهمین دادگاه منافقین آغاز شد

دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) امروز سه‌شنبه ۱۸اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی آغاز شد.

 دوازدهمین دادگاه منافقین آغاز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام  دهقانی، قاضی دادگاه در ابتدای هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین اظهار کرد: دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست اینجانب و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) به صورت علنی در حال انجام است.

وی افزود: با رعایت قانون  برای رسیدگی به اتهامات مطروحه نشر آگهی به متهمان اعلام و پس از مطالعه  از وکلای متهمان اخطار داده شد  که ایرادات خود را تسلیم کنند، از آنجا که ایرادی به دادگاه تسلیم نشد دادگاه تشکیل و  جلسات  برابر  زمانی که به آگاهی متهمان رسیده برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضا سازمان مجاهدین خلق

 

قاضی دادگاه منافقین خطاب به کشورهایی که میزبان متهمان این پرونده و اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) عنوان کرد: روی صحبت ما با کشورهایی است که میزبان متهمان این پرونده  هستند، متهمان این پرونده جرائم مرتبط با بشریت و اقدامات تروریستی  انجام داده‌اند، در قوانین بین‌المللی گفته‌شده میزبانی از افرادی که  متهم به این جنایات  است در کنوانسیون بین‌المللی خود یک اتهام و جرم است، بجاست کشورهای مختلف که میزبان  اعضای این گروه هستند، تجدیدنظر کرده و نسبت به استرداد آنها با توجه به صدور کارت قرمز اقدام کنند.

دهقانی خطاب به کشور آلبانی عنوان کرد: با توجه به اینکه، این کشور میزبان اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) هستند از مردم این کشور انتظار می‌رود از دولت خود درخواست استرداد این افراد را کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه