English

ترافیک در محور آزاد راه تهران - شمال سنگین است

سرپرست پلیس راه تهران بزرگ، با اشاره به افزایش حجم سفر در تعطیلات پیش رو، گفت: با آغاز تعطیلات حجم ترافیک در برخی محورهای خروجی پایتخت، خصوصا محور آزاد راه تهران - شمال افزایش یافته است.

ترافیک در محور آزاد راه تهران - شمال  سنگین است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ ارزانی، در تشریح خبر ترافیک سنگین گفت: با شروع تعطیلات پیش روز در پایان هفته و ابتدای هفته بعد، برخی از محورهای خروجی شهر تهران به استان ها اطراف، خصوصا محور تهران - شمال، با حجم زیاد تردد خودورها روبرو شده است که این مساله به ایجاد ترافیک سنگین منجر شده است.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: حدفاصل تونل شماره 10 تا تونل شماره 18 آزاد راه تهران - شمال، در حال حاضر ترافیک سنگین را شاهد هستیم و از شهروندان و خصوصا رانندگان درخواست می کنیم که نسبت به هشدارهای پلیس راه، راهداری و راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا با مشکلی روبرو نشوند.

وی با تاکید بر این که رانندگان در هنگام سفر باید تمام نکات ایمنی، راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، افزود: هوشیاری کامل و رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر از وظایف رانندگان و همراهان آنها است و پلیس در این زمینه تاکید خاصی دارد.

سرهنگ ارزانی، ادامه داد: در تمامی مقاطع و معابر خروجی شهر تهران، تیم های پلیس راه تهران بزرگ، به همراه نیروهای امدادی و اورژانس برای روان سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور، حضور مستمر دارند و شهروندان می توانند در صورت روبرو شدن با مشکلات ترافیکی و اتفاقات در طول سفر با شماره تلفن اضطراری 110 با پلیس در ارتباط باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه