English

امامی تشریح کرد؛

نگاه دولت سیزدهم بر اجرای سند تحول بنیادین

مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم بر اجرای سند تحول بنیادین و توجه به موضوعات فرهنگی و اسلامی است ادامه داد:تربیت زنان قوی و آینده نگر و اهتمام به تربیت دختران تراز انقلاب درعرصه ملی و بین المللی همواره مورد توجه است.

نگاه دولت سیزدهم بر اجرای سند تحول بنیادین

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، صبح امروز همایش بانوی فرزانه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مادر با حضور یوسف نوری وزیر محترم آموزش و پرورش و انسیه خزعلی معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

امامی رضوی مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزه‌های ما از فضائل حضرت فاطمه زهرا نقشه راهی است بی بدلیل و اوج شایستگی برای انسان‌ها در هر مکان و زمان است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی قانون اساسی بر اساس مبانی و شرع اسلام تدوین شد و به دنبال آن موقعیت مناسبی برای حضور زنان و نقش زنان تحصیل کرده در کشور گشوده شد.

مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم بر اجرای سند تحول بنیادین و توجه به موضوعات فرهنگی و اسلامی است ادامه داد:تربیت زنان قوی و آینده نگر و اهتمام به تربیت دختران تراز انقلاب درعرصه ملی و بین المللی همواره مورد توجه است.

امامی با بیان اینکه توجه به موضوع زنان فرزانه، آگاه و بصیر پاکدامن، عفیف و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی از راهبرهای اصلی امور زنان در آموزش و پرورش است تصریح کرد: اکنون ۵۰۰ هزار بانوی فرهنگی، ۵۰ هزار دانشجو دختر و ۷ میلیون دانش آموز دختر در کشور داریم که الگو سازی، بستر مناسب برای رشد و تعالی آنها و آگاهی بخشی در حوزه اسلامی زنان مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش جذب دانشجویان دختر در دانشگاه‌های فرهنگیان در دستور کار است. همچنین اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری، سند چشم انداز و اجرای گام دوم انقلاب، تشکیل گروه‌های اندیشه ورز با رویکرد بسته آموزشی و اجرایی سازی قانون حمایت از جوانی جمعیت در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه