English

وضعیت آب و هوای کشور امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۱/ پیش بینی رگبار باران در ۵ استان

کارشناس سازمان هواشناسی کشور، به توضیح شرایط جوی امروز یکشنبه بیست و نهم آبان ماه پرداخت.

وضعیت آب و هوای کشور امروز 29 آبان 1401/ پیش بینی رگبار باران در 5 استان

به گزارش خبرگزاری موج، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور،‌ به توضیح شرایط جوی امروز یکشنبه بیست و نهم آبان ماه پرداخت و گفت: امروز و فردا در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مناطق جنوب شرق فارس و جنوب یزد رگبار باران و گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی افزود: این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

رفیعی پدیده غالب جوی طی این دو روز در مناطق شرق و جنوب شرق را وزش باد اعلام کرد و افزود: افزایش سرعت باد نیز در این مناطق انتظار می‌رود.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده طی روز چهارشنبه در سواحل غربی دریایی خزر، خبر داد و گفت: روز پنجشنبه این بارش‌ها در بخش‌هایی از غرب کشور و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده در سایر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش آلاینده‌ها و غلظت هوا موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

به گفته رفیعی آب‌های جنوبی کشور و خلیج فارس طی دو روز آینده مواج و متلاطم می‌شود و روز سه‌شنبه این شرایط در تنگه هرمز و شرق خلیج فارس ایجاد می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را صاف و همراه با غبار محلی پیش‌بینی کرد و گفت: بیشینه دما امروز به ۱۷ درجه بالای صفر و کمینه دما نیز به ۸ درجه می‌رسد.

وی سردترین مراکز استان‌ها را  زنجان و همدان با ۳ درجه زیر صفر، شهرکرد با ۲ درجه زیر صفر و سنندج و بجنورد با صفر درجه اعلام کرد و گفت:‌ گرم‌ترین مرکز استان هم بندرعباس با بیشینه ۳۲ درجه بالای صفر ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه