English

وضعیت آب و هوای کشور امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۱/ بارش باران در ۷ استان

کارشناس سازمان هواشناسی کشور،‌ آخرین وضعیت آب و هوایی کشور در روز یکشنبه، 22 آبان 1401 را تشریح کرد.

وضعیت آب و هوای کشور امروز 22 آبان 1401/ بارش باران در 7 استان

به گزارش خبرگزاری موج، ساناز جعفری، کارشناس سازمان هواشناسی کشور،‌ آخرین وضعیت آب و هوایی کشور در روز یکشنبه، ۲۲ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: امروز در برخی از نقاط استان‌های گلستان، خراسان شمالی،‌ خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ همچنین استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی،‌بارش باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. 

وی به سبب کاهش محسوس دما در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف را پیش‌بینی و اعلام کرد: روز دوشنبه اما در اغلب مناطق کشور تقریبا جوی آرام را شاهد خواهیم بود و روز سه‌شنبه بارش‌ها مجدد آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در استان‌های گیلان و اردبیل انتظار بارندگی وجود دارد، عنوان کرد: روز چهارشنبه،‌ در بخش‌های غربی و مرکزی کشور و بخش‌هایی از شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های مرکزی رشته‌کوه البرز و روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور، برخی از مناطق جنوب کشور بارش باران را تجربه خواهند کرد.

به گفته جعفری روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: روز یکشنبه تداوم آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به سبب وزش باد از غلظت آلودگی هوا در کلانشهر تهران کاسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه