English

وزیر بهداشت خبر داد؛

واکسینه کردن مردم تا آبان برای مهار موج ششم

وزیر بهداشت و درمان صبح جمعه برای بازدید از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان سراب وارد این شهر شد از واکسینه کردن مردم تا آبان ماه برای مهار موج ششم خبر داد.

واکسینه کردن مردم تا آبان برای مهار موج ششم

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام عین الهی در حاشیه حضور بر بالین بیماران کرونایی بیمارستان سراب گفت: روند واکسیناسیون از هفته آینده شتاب می گیرد و کمبود واکسنی برای تامین نیاز گروه‌های هدف نداریم.

وزیر بهداشت با دعوت از بسیج و مردم برای ورود به پای کار گفت: واکسیناسیون باید به مردم سپرده شود و مردم در روند واکسیناسیون مشارکت کنند.

عین الهی پیشگیری  و رعایت پروتکل های مراقبتی را مهمترین راهکار برای مصون ماندن از کرونا عنوان کرد و تصریح کرد: برای مهار موج ششم باید بخش عمده ای از مردم تا آبان ماه واکسینه شوند.

وی افزود: از امروز ورود محموله‌های قابل توجه واکسن به کشور آغاز شده و تا آخر هفته آینده، ۱۹ میلیون دُز و تا پایان ماه‌جاری ۴۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجم واکسن‌های ارسالی به هر استان را بر اساس میزان واکسیناسیون دانست و تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون گسترده ۲۴ ساعته در سراسر استان‌ها فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه