English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (20 بهمن) بارش برف و باران در نوار شمالی کشور و در برخی مناطق جنوب کشور نیز بارش باران، گاهی با رعد و برق رخ می‌دهد.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طی 24 ساعت آینده در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود و از اواسط امروز (19 بهمن) گستره بارش مناطقی از سواحل مرکزی و غربی دریای خزر ، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فردا (20 بهمن) بارش برف و باران در نوار شمالی کشور ادامه دارد تصریح کرد: در برخی مناطق جنوب کشور نیز بارش باران ، گاهی با رعد و برق رخ می‌دهد.

به گفته ضیائیان در این روز در مناطقی از شمال غرب، غرب و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده برف و باران رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  با بیان اینکه طی روز دوشنبه (21 بهمن) بارش در مناطق ذکر شده ادامه دارد، گفت: روز سه شنبه (22 بهمن) بارش به مناطق مرکزی کشور کشیده می‌شود و طی روز چهارشنبه (23 بهمن) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت  و برای نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  افزود: از فردا تا سه شنبه (20 تا 22 بهمن) دمای هوا در بیشتر مناطق بین 8 تا 15 درجه کاهش می‌یابد. همچنین از امروز تا سه شنبه (19 تا 22 بهمن) در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد و فردا و پس فردا  (20 تا 22 بهمن) دریای خزر و خلیج فارس طی روز دوشنبه به دلیل وزش باد شدید مواج و طوفانی خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (20 بهمن) نیمه ابری ، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (21 بهمن) نیز نیمه ابری تا ابری گاهی بارش باران و برف با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی