English

پیشنهاد نامگذاری ۶ خیابان به نام کارگردانان از سوی پوران درخشنده

پوران درخشنده با قدردانی از اقدامات فرهنگی که منجر به نامگذاری خیابانی بنام زنده یاد همایون شهنواز کارگردان تأثیرگذار سینما شد، پیشنهاد نامگذاری ۶ خیابان به نام کارگردانان سینمای ایران را مطرح کرد.

پیشنهاد نامگذاری ۶ خیابان به نام کارگردانان از سوی پوران درخشنده

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز پوران درخشنده کارگردان و تهیه کننده سینما و نایب رئیس کانون کارگردانان کشور با حضور در دفتر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نامه و لوح کانون کارگردانان سینمای ایران را به  محمدجواد حق شناس ، رئیس این کمیسیون اعطا کرد.

 در این ملاقات پوران درخشنده ضمن تقدیر از حمایت حق شناس از برگزاری جشن هشتمین شب کارگردانان سینمای ایران در برج میلاد و قدردانی از اقدامات فرهنگی که منجر به نامگذاری خیابانی بنام زنده یاد همایون شهنواز  کارگردان تأثیرگذار سینما شد، پیشنهاد نامگذاری ۶ خیابان به نام کارگردانان سینمای ایران را مطرح کرد.

در خاتمه این ملاقات خانم پوران درخشنده با اهدا لوح تقدیر کانون کارگردانان سینمای ایران به حق شناس مراتب تشکر خود را بیان کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، متن لوح تقدیمی به شرح ذیل است:

«جناب آقای محمدجواد حق شناس

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران

بدین وسیله از جنابعالی و آن کمیسیون محترم، در برگزاری باشکوه شب کارگردانان سینمای ایران در اسفندماه ۱۳۹۷ و همچنین از تلاش‌هایتان برای اختصاص روزی به عنوان کارگردانان در کنار آن نامگذاری خیابانی به نام زنده یاد همایون شهنواز، سپاسگزاری کرده و برای شما و آن کمیسیون محترم، فرصت خدمات بیشتر در جهت اعتلا و فرهنگ این مرز و بوم آرزو مندم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه