English

استاندار یزد اعلام کرد:

همایش ملی نقش مردمی‌سازی اقتصاد در تحقق شعار سال در یزد اقدامی ارزنده و مورد حمایت جدی است

استاندار یزد برگزاری همایش ملی «نقش مردمی‌سازی اقتصاد در تحقق شعار سال» را اقدامی ارزنده دانست و گفت: در این همایش، مدل‌های نوین و موفق مردمی‌سازی امور در کشور معرفی و فرصتی برای انتقال تجربیات مجموعه‌های موفق فراهم شود.

همایش ملی نقش مردمی‌سازی اقتصاد در تحقق شعار سال در یزد اقدامی ارزنده و مورد حمایت جدی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست هماهنگی «برگزاری همایش نقش مردمی‌سازی اقتصاد در تحقق شعار سال» با حضور استاندار یزد و رئیس و اعضای هیات مدیره اندیشکده جهش برگزار شد.  

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نام‌گذاری سال 1402 به‌نام«مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) گفت: یکی از اقدامات لازم‌الاجرا در راستای تحقق شعار هر سال، تبیین ابعاد و الزامات تحقق و تبدیل آن به گفتمان عمومی است.  

وی با اشاره به توجه و تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به حوزه «تولید» و نام‌گذاری سال‌های اخیر متناسب با مسائل این حوزه، اظهار کرد: در سال جاری بیشتر تمرکزها بر تحقق مولفه «مهار تورم» شعار سال و نیز برنامه‌ریزی جهت «رشد تولید»، به‌عنوان رویکردی برای «مهار تورم» است. 

فاطمی در ادامه با اشاره به تشکیل رصدخانه پایش و کنترل تورم در استانداری یزد، خاطرنشان کرد: این رصدخانه به‌منظور تدوین بسته‌های راهبردی_عملیاتی جهت بهبود وضعیت گروه‌های دوازده‌گانه کالایی در استان یزد تشکیل و جلسات آن به‌طور مستمر برگزار می‌شود.  

استاندار یزد با بیان اینکه تورم، شاخص کلان اقتصادی و شاخص ملی است، تصریح کرد: با وجود تاثیرگذاری محدود (5- 10 درصدی) مداخلات استانی در کاهش تورم، اما نقاط آسیب در گروه‌های کالایی مختلف شناسایی و رویکردهای لازم جهت کنترل تورم در استان در قالب بسته‌ای تدوین شده است.  

وی در بخش دیگری از سخنانش برگزاری همایش ملی نقش مردمی سازی اقتصاد در تحقق شعار سال را اقدامی ارزنده دانست و گفت: به‌منظور کاربردی و عملیاتی تر کردن این همایش، باید «مدل‌های نوین و موفق مردمی‌سازی امور در کشور» معرفی و فرصتی برای تبادل تجربیات مجموعه‌های موفق فراهم شود.  

عالی‌ترین مقام اجرایی استان در ادامه از حمایت و همراهی جدی مسئولان استان از برگزاری همایش یادشده و اجرای مدل‌های موفق مردمی‌سازی امور در استان خبر داد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر