English

استاندار یزد:

طرح پشتیبان مهارتی برای سند یزد نوین تعریف می شود

استاندار یزد با تاکید بر آموزش های فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی به ایجاد سند یزد نوین اشاره کرد و افزود: طرح پشتیبان مهارتی برای سند یزد نوین طراحی خواهد شد.

طرح پشتیبان مهارتی برای سند یزد نوین تعریف می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای یزد، گفت: در صورتی که سالی ۱۰۰ هزار نفر بورس صنعت شوند صندلی های ویژه دانشگاه خالی نمی ماند و نخبگان ما نیز در کشور مشغول به کار می شوند.

فاطمی افزود: امسال  شرکت سایپا ۱۰۰۰ نفر از رتبه های کمتر از هزار را بورس کرد و این اقدام در توسعه مهارت آموزی بسیار موثر است.

وی عنوان کرد: ۳ مهارت باید دارای اولویت باشد یک مهارت های وابسته به سنت و فرهنگ مانند معماری سنتی،  دوم مهارت های وابسته به صنعت و ابزار صنعتی و سوم مهارت های پولی و مالی جدید یعنی رمز ارزها که می تواند تحولی در بحث پولی و مالی باشد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد ۱۰۰ مگاوات انرژی خورشیدی را وارد مدار کرده، افزود:  هیچ استانی هنوز ۱۰۰ مگاوات برق خورشیدی را وارد  مدار نکرده است و استان یزد بیش از ۳۰۰ مگاوات دیگر در دستور کار دارد که می توانیم با اجرای آن ماینرها را وارد فعالیت کنیم چرا که دنیای نوین مالی می تواند تحریم ها را دور بزند.

فاطمی گفت: پیوست پشتیبان مهارتی با محوریت آموزش های فنی و حرفه‌ای برای یزد نویت تعریف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر