English

عماد تشکری؛

ایجاد اشتغال برای ۳۵۰۰ نفر با اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایری

اولین جلسه کمیته نظارت بر طرح های اشتغال پایدار روستایی-عشایری استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

ایجاد اشتغال برای 3500 نفر با اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایری

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این جلسه به ارائه گزارشی از روند اعطای تسهیلات اشتغال پایدار و روستایی پرداخت و گفت: تاکنون یک هزار و 982 طرح از طرحهای اشتغال روستایی و عشایری تسهیلاتی بالغ بر 2691950 میلیون ریال را دریافت کرده اند که باعث اشتغال مستقیم برای حدود 3456 نفر شده است.

وی مجموع طرح های ارسال شده به بانکها را دو هزار و 142 مورد عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اکثر طرح ها موفق به دریافت تسهیلات شده و مابقی نیز در نوبت دریافت قرار دارند که بزودی با رفع مشکلات طرح ها و تامین اعتبار بانکهای عامل پرداخت می شود.

تشکری بازدید از طرح هایی که تسهیلات را دریافت نموده اند را امری مهم تلقی کرد و خاطرنشان کرد: بیش از هزار و 440 طرح زیر نظر این کمیته مورد بازدید قرار گرفته و گزارش آن نیز به این کمیته ارسال شده است؛ در صورتی که طرحها به تعهدات خود عمل نکنند مطابق قانون با آنها برخورد می شود.

در اولین جلسه کمیته نظارت بر این طرح ها، به مسائل و مشکلات چندین طرح دارای انحراف رسیدگی شد و گزارش فرمانداران شهرستان های ابرکوه، اشکذر و بهاباد در خصوص طرح های اشتغالزای این شهرستان ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر