English

انتصاب مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با حکم استاندار یزد

استاندار یزد، اعظم کاظمی را به سمت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد منصوب کرد.

انتصاب مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با حکم استاندار یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با حکم محمدعلی طالبی استاندار یزد، اعظم کاظمی به سمت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد منصوب شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل حکم استاندار یزد خطاب به‌ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به شرح زیر است:

سرکار خانم اعظم کاظمی

سلام علیکم

با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و نظر به سوابق و تجربیات ارزنده سرکارعالی به موجب این حکم به سمت "مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری" منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره گیری از نیروهای توانمند و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی استان، ‌همت خویش را در جهت ایفای دقیق وظایف و مسئولیت‌های محوله بر اساس سیاست ها و خط مشی دولت تدبیر و امید به کار گیرید.

توفیق ‌شما را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است: رئیس گروه اجتماعی، فرهنگی و سازمان های مردم نهاد دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد، معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مشاور و رئیس دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس دبیرخانه و مشاور ‌ هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و مشاور استاندار یزد از جمله سوابق "اعظم کاظمی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر