English

برگزاری طرحی با هدف ترویج روش‌های درست اوقات فراغت در ابرکوه

طرح اوقات فراغت با عنوان «یک قاچ تابستان شیرین» با هدف ترویج روش‌های درست اوقات فراغت در ابرکوه برگزار شد.

برگزاری طرحی با هدف ترویج روش‌های درست اوقات فراغت در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رضا محمدی مسئول برگزاری طرح اوقات فراغت با عنوان «یک قاچ تابستان شیرین» اظهار داشت: هدف از اجرای طرح اوقات فرغت با عنوان یک قاچ تابستان شیرین که در موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا(ع) ابرکوه ترویج روش‌های درست اوقات فراغت با تأکید بر ورزش همگانی، ترویج سواد رسانه‌ای و آموزش روش‌های بهینه استفاده از فضای مجازی به جوانان و نوجوانان، ترویج سبک زندگی اسلامی در برنامه‌ها و توجه ویژه به سالم سازی اوقات فراغت این قشر است. 

وی افزود: اگر برنامه‌ریزی و امکانات مناسب برای تفریح سالم آنها در زمان فراغت ایجاد نشود، امکان گرایششان به تفریحات ناسالم زیاد خواهد بود و احتمال بروز آسیب‌هایی ناشی از بی‌برنامگی در زمان اوقات فراغت هم وجود دارد.

مسئول برگزاری طرح یادشده تصریح کرد: نوجوانان و جوانان شرکت کننده در فضای دورهمی که در مرکز فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) درحال برگزاری است از روزهای تعطیلات تابستانی خود به نحو احسن استفاده می‌کنند.

محمدی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در کلاس‌ها با تجربه‌ای متفاوت تر از اوقات فراغت سال‌های قبل آشنا می‌شوند، افزود: در این دورهمی، نوجوانان و جوانان با مطالعه کتاب، مطالب مفید آن  را برای یکدیگر بازگویی می‌کنند و با نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی آشنا می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر