English

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

ورزش شهروندی یک ابزار مهم و کم‌هزینه در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر از ورزش شهروندی به‌عنوان ابزار مهم و کم‌هزینه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای روحیه اجتماعی و نشاط جامعه نام برد و بر توسعه آن تأکید کرد.

ورزش شهروندی یک ابزار مهم و کم‌هزینه در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سید پیمان موسوی گفت: امروز هدف ما از ورزش همگانی در مدیریت شهری و ورزش شهروندی علاوه بر تفریح سالم و افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تقویت ورزش قهرمانی نیز است.

وی افزود: ورزش شهروندی به‌عنوان یک ابزار مهم و کم‌هزینه و درعین‌حال مفرح و مؤثر در ارتقای روحیه اجتماعی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه انسانی است و بر سلامت و نشاط عمومی نقش بسزایی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه تأکید کرد: قطعاً شهرداری با توجه به امکانات و زیرساخت‌هایی که مدیریت شهری مانند فضاهای عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها در اختیار دارد مناسب‌ترین سازمان برای هدایت و تقویت ورزش همگانی و شهروندی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد با توجه به حمایت و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، برای ورزشکارانی که دربازی‌های آسیایی پیش رو افتخارآفرین باشند هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است که از این طریق قدردان تلاش ورزشکاران و قهرمانان کرمانشاهی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه