English

امام جمعه یزد:

هم‌نشینی با حیوانات راه دشمن برای تخریب اعتقادات است

امام جمعه یزد گفت: دشمن در ارتباط با تخریب اعتقادات مردم هم‌نشینی افراد به ویژه جوانان با حیوانات و دور شدن آنها از خانواده‌هایشان را ترویج می کند.

هم‌نشینی با حیوانات راه دشمن برای تخریب اعتقادات است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در در دیدار با مدیران و کارکنان حراست ادارات استان یزد افزود: یکی از مسائلی که دشمن به شدت بر روی آن تلاش می‌کند مسئله نفوذ است.

وی ادامه داد: نفوذ به این صورت نیست که یک دفعه و به صورت آشکار انجام شود بلکه به صورت بسیار نرم و آرام آرام اقدام به نفوذ می‌کند تا بتواند در جایی به اهدافی که برای خود ترسیم کرده برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه اگر به مسئله حجاب نگاه کنیم می‌بینیم که ابتدا دشمن به چادر ایراد گرفت و پس از چند سال به بحث مانتو و مد ورود کرد و الان به اصل بحث حجاب ضربه می‌زند و تلاش می‌کند که حجاب را در ایران از بین ببرد.

ناصری تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا الان تلاش کرد که کم کم بحث تکبیر را از مراسم‌ها و نشست‌های ما حذف کند و به جای آن دست زدن که نه حرام است و نه کسی می‌تواند جلوی آن را بگیرد جایگزین کند تا به این صورت، به صورت خرد خرد، زمینه حذف اعتقادات مردم را هم فراهم کنند.

وی عنوان کرد: موضوع بعدی که دشمن در ارتباط با تخریب اعتقادات مردم انجام می‌دهد، هم‌نشینی افراد به ویژه جوانان با حیوانات و دور شدن آنها از خانواده‌هایشان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر