English

۷۵ درصد از پرسنل بهزیستی گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند

مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: سازمان بهزیستی برنامه‌های متعددی برای حمایت از زنان و دختران دارد که این حمایت‌ها باید بیشتر و جدی‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدرضا پارسی ظهر امروز در همایش «دختران، حمایت‌های روانی، اجتماعی و توسعه پایدار» اظهار کرد: انسان محور توسعه است و سازمان بهزیستی در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی خدماتی در زمینه‌ حمایت از معلولان، خانواده‌های طلاق و… ارائه می‌کند، تصریح کرد: ۷۵ درصد از پرسنل بهزیستی گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی گیلان انجام بخش زیادی از رسالت‌ها و اهداف سازمان بهزیستی را توسط زنان و دختران عنوان کرد و گفت: دختران در کارها و طرح‌های مترقی انگیزه بیشتری از خود نشان می‌دهند‌.

وی با اشاره به اینکه باید همه تلاش کنیم تا بخش جامعه زنان به ظهور و تجلی برسد، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی برنامه‌های متعددی برای حمایت از زنان و دختران دارد که این حمایت‌ها باید بیشتر و جدی‌تر شود.

به گزارش موج، در مراسم مذکور از ۱۳ نفر خانواده شهدای مدافع حرم، ۲۵ نفر از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، کارشناسان بهزیستی در بخش دختران و چهار موسسه خیریه فعال در حوزه حمایت از دختران تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه