English

دوره های ملی جذب اتمی و مادون قرمز / راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته میکروبی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: آزمایشگاه پیشرفته میکروبی واحد نیز به زودی راه اندازی می شود که اقدامات لازم برای اخذ تاییدیه از اداره کل محیط زیست و سازمان غذا و دارو به عمل آمد.

دوره های ملی جذب اتمی و مادون قرمز / راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته میکروبی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مراسم آغاز به کار این دوره آموزشی اظهار کرد: مجوز برگزاری این دوره ها به واسطه عملکرد مثبت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در بخش آزمایشگاهی صادر شده است.

حسین فلاح باقر شیدایی با برشمردن موفقیت های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، تصریح کرد: اخذ مجوز همکار استاندارد آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد و عضویت قطعی در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخی از موفقیت های اخیر این واحد دانشگاهی است که با هماهنگی و نظارت مستقیم معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و همچنین اداره کل توسعه شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی و حمایت های بی دریغ دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان محقق شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: با تلاش مدیران حوزه پژوهش و فنآوری این واحد دانشگاهی، آزمایشگاه پیشرفته میکروبی واحد نیز به زودی راه اندازی می شود که در این راستا اقدامات لازم برای اخذ تاییدیه از اداره کل محیط زیست و سازمان غذا و دارو به عمل آمد.

دبیر ساها دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، هدف ازاقدامات انجام شده را در راستای راه اندازی ساها برای کسب درآمد از منابع غیر شهریه ای و براساس تاکیدات ریاست عالی دانشگاه دانست.

به گزارش موج، در این دوره های دو روزه، کارشناسان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی مدعو زیر نظر اساتید مجرب دانشگاه آزاد اسلامی با مباحثجدید و کاربردی به طور نظری و عملی بر اساس مجوز ۱۰۶۵۹/۷۰ مورخ ۱۴/۲ / ۹۵ معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور برگزار خواهد شد، آشنا می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه