English

سرعت انتقال خبر در رسانه های گیلان پنج دقیقه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: خرسندم از اینکه مدیرکل ارشاد استانی هستم که سرعت انتقال خبر در آن پنج دقیقه است.

سرعت انتقال خبر در رسانه های گیلان پنج دقیقه است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فیروز فاضلی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امنیت امروز به واسطه ایثار کسانی است که از هیچ جانفشانی کوتاهی نکرده‌اند.

وی ارشاد اسلامی را واسطه بین رسانه‌ها و مسوولان دانست و افزود: باید پیام خبرنگاران را دریافت کنیم و با مسوولان نیز تعامل داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه هر روز تیترهای برتر اخبار جهان، ایران و استان را رصد می‌کنم، گفت: بنده یکی از دبیران مناطق چهارگانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم.

وی ادامه داد: اکنون دو لایحه در وزارت در دست بررسی بوده که یکی از آنها اصلاح قانون مطبوعات و دومی نیز نظام رسانه‌ای بوده که در این لایحه برای نوع فعالیت خبرنگاری درجه‌بندی شده است.

فاضلی با بیان اینکه در برنامه توسعه‌ای گیلان ١٢٠ نشریه در نظر گرفته شده بود، اضافه کرد: اکنون بالغ بر ١٧٠ نشریه در استان فعال است.

وی با تصریح بر اینکه در عرصه رقابت کسانی باقی می‌مانند که بتوانند رقیب خوبی باشند، خاطرنشان کرد: یکی از پارامترهایی که امروزه رسانه‌های جهان را با آن می‌سنجند سرعت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: خرسندم از اینکه مدیرکل ارشاد استانی هستم که سرعت انتقال خبر در آن پنج دقیقه بوده و بنده مدیرکل یک جامعه فرهیخته هستم و به آن می‌بالم.

فاضلی برخی از رسانه‌های گیلان را صاحب سبک دانست و متذکر شد: در گیلان رسانه‌های فعالی مشغول فعالیت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه