English

ظرفیت نقدپذیری مسوولان در مازندران باید بیشتر شود

هادی خنجری با بیان اینکه ظرفیت نقدپذیری باید در مسوولان افزایش یابد، گفت: در بعضی از حوزه‌ها به ویژه در حوزه زیرساختی نتوانستیم حق مردم را بگیریم و نقد سبب می‌شود تا مسوولان جدی‌تر و با اراده قوی‌تر کار کنند.

ظرفیت نقدپذیری مسوولان در مازندران باید بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار نور در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان نور که با حضور شهرداران، بخشداران و روسای شورای شهر نور و چمستان در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: مسیر حرکت همه ما مسیر شهدا است و امنیت امروز، آزادی بیان و قلم را مدیون شهدا هستیم.

خنجری افزود: حضور خبرنگاران در کنار مسؤولان فرصت است تا با استفاده از قلم خبرنگاران می‌توانند برای خدمتگزاری بهتر و ارائه گزارش خدمات نظام و عملکرد دستگاه‌ها به مردم از آنان کمک بگیرند.

فرماندار نور، تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند مطالبات مردم را محقق کنند و زبان گویای مردم و مسؤولان برای احقاق حق و درخواست مطالبات باشند، زیرا مطالبات مردم و شهروندان در عرصه‌های مختلف توسط این قشر بیان و بازگو می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران نیازمند حمایت هستند و ما مسؤولان وظیفه داریم از آنان به هر وسیله ممکن حمایت کنیم، تا دغدغه آنان کاهش یابد.

خنجری خاطر نشان کرد: نقد خبرنگاران سبب می‌شود تا ما مسؤولان جایگاه خود را بدانیم و در انجام وظایف کوتاهی نکنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه