English

آرایشگاه های زنانه گیلان زیر ذره بین نظارتی/ تشکیل پرونده برای ۱۵ آرایشگاه متخلف رشت

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت گیلان گفت: واحدهای صنفی آریشگاه زنانه و آموزشگاه های مرتبط موظف به رعایت نرخنامه هستند.

آرایشگاه های زنانه گیلان زیر ذره بین نظارتی/ تشکیل پرونده برای ۱۵ آرایشگاه متخلف رشت
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، علیرضا حسینیان، معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت گیلان، با اعلام تشکیل پرونده تخلف برای 15 واحد صنفی اظهار داشت: از زمان اجرای طرح تشدید نظارت 15 اسفند تا کنون برای 15 واحد صنفی آرایشگاه زنانه بعلت گرانفروشی و ارائه خدمات غیر مجاز پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز باستانی با توجه به کثرت شکایات از واحدهای آرایشگاه زنانه و نوع خدمات آنها این موضوع علاوه بر کالاهای اساسی در دستور کار قرارگرفته است، گفت: تیم های بازرسی ویژه ای متشکل از بانوان کارشناس بهداشت، بازرسان صمت، اماکن عمومی، بازرسین اتحادیه مرتبط به صورت مستمر از آرایشگاه های زنانه و آموزشگاه های آرایشگری مرتبط در سطح رشت بازرسی نموده و بر رعایت نرخنامه های اعلامی و خدمات بعضاً غیر مجاز آن نظارت جدی خواهند داشت.

این مسؤل با تاکید بر برخورد قاطع با سوء استفاده کنندگان احتمالی غیر مجاز صنف آرایشگاه های زنانه تصریح کرد: بیش از 3 هزارواحد صنفی رشت در این حوزه فعالیت دارند و لازم است اتحادیه مربوطه نسبت به ساماندهی صنوف فاقد پروانه و غیر مجاز سریعاً اقدام نماید.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت گیلان سامانه تلفنی 124 را آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی اعلام کرد و گفت: شهروندان تخلفات احتمالی آرایشگران و سایر صنوف را به 124 گزارش نمایند تا بلافاصله رسیدگی و پرونده آنان برای صدور حکم و اعمال قانون  به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه