English

مدیرکل صمت گیلان:

طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان آغاز می‌شود/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفند در گیلان

مدیر کل صمت گیلان از آغاز طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عیدانه بازار گیلان خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

 طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان آغاز می‌شود/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفند در گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان با اعلام برگزاری چندین نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفند در اغلب شهرهای گیلان اظهار کرد: تامین و عرضه گسترده کالاهای اساسی و پرمصرف مردم به شکل گسترده و متنوع از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در روزهای پایان سال است.

وی با بیان اینکه تمامی کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه عرضه مستقیم با نرخ مصوب و با برچسب قیمت ویژه نمایشگاه با حضور بازرسان اداره کل صمت، جهاد و تعزیرات عرضه خواهد شد، گفت: به‌طور کل طرح نظارتی ماه مبارک رمضان به عیدانه بازار‌های گیلان از ۱۵ اسفند به صورت سراسری آغاز می‌شود و تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ با جدیت تمام ادامه خواهد داشت و در این طرح بزرگ نظارتی ادارات تعزیرات، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها نقش‌آفرینی خواهند کرد.

پورحیدری عرضه کیف و کفش، پوشاک، گوشت و خواربار، آجیل و شیرینی و خرما با تنوع و کیفیت بالا را از ویژگی‌های مورد اولویت نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در سطح استان در اغلب شهرستان‌های دارای فضا و امکانات نمایشگاهی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نازل‌ترین قیمت با نرخ‌گذاری دقیق و مشخص برگزار می‌شود تا مردم به‌راحتی بتوانند مایحتاج اصلی خود در نوروز و ماه مبارک را تامین کنند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط برای برگزاری مطلوب نمایشگاه‌ها تاکید کرد: به نحوی برنامه‌ریزی شود که علاوه بر نمایشگاه بهاره، جشنواره‌های فروش فوق‌العاده نیز با همکاری صاحبان صنوف مختلف برای رفاه حال مردم به شکل محسوس و ملموس به تخفیفات ویژه اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه