English

مدیرکل صمت گیلان عنوان کرد:

تشکیل پرونده ۳۷ میلیاردی متخلفان در طرح نظارتی نوروز گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: از آغاز طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک از ۱۶ اسفند تا کنون بیش از ۵۹۷ فقره پرونده برای متخلفین بازار گیلان تشکیل شده است.

تشکیل پرونده ۳۷ میلیاردی متخلفان در طرح نظارتی نوروز گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

 ، تیمور پورحیدری، صمت گیلان در حاشیه بازرسی از واحدهای خبازی و پوشاک باهمراهی تیم بازرسی و نظارت تعزیرات و بهداشت در مناطق مختلف رشت گفت: از ابتدای طرح بازرسی تشدید شده است و بیش از ۲ هزار و ۱۱۶ واحد صنفی در سطح استان در طی ۸ روز مورد بازرسی و کنترل قرار گرفت.

وی تعداد پرونده های حوزه قاچاق را ۲۱ مورد برشمرد و گفت: عصر امروز طی گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ در انبار یک شرکت پخش دارویی و بهداشتی محصولات خارجی فاقد مجوز بعنوان قاچاق کشف و تشکیل پرونده گردید

صمت گیلان

این مسئول کشف مقادیری لاستیک سبک عرضه خارج از شبکه را نیز ماحصل تلاش بازرسان این اداره کل در این طرح نظارتی عنوان کرد و گفت : عرضه خارج از شبکه کالاهای مشمول شفاف سازی به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ؛ مصداق بارز قاچاق محسوب می‌شود و با متخلفان به شدت برخورد می‌گردد.

دکتر پورحیدری گفت: فقط در این ۸ روز مجموع ارزش پرونده های متشکله این طرح نظارتی را بیش از ۳۷ میلیارد ریال شده که برای اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 به گفته مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان گیلان با نظارت بر کالاهای اساسی و رسیدگی به شکایات اعلامی به سامانه ۱۲۴ را در اولویت این طرح نظارتی است و در دو شیفت صبح و عصر به صورت نامحسوس و سرزده بازرسین به واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی با هدف کنترل بازار و برخورد با برهم زنندگان نظم بازار در بازار حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه