English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد:

تشکیل ستادهای دهه فجر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از ارتقای دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان در سال 1403-1402 خبر داد.

 تشکیل ستادهای دهه فجر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، معاونین و مدیران این دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت بانوی دلاور کربلا، گفت: حضرت زینب کبری (س)، بانوی بزرگواری است که  با شجاعت بی‌نظیری که نشان داد توانست یزیدیان و دشمنان  را خوار و ذلیل کند و  تنها بانویی است که با درایت و ذکاوت خود توانست چندین نسل را با سخنرانی بی‌نظیر خود در روز عاشورا به حیرت وادارد.

وی ماه پرافتخار بهمن را در تاریخ ایران اسلامی مهم دانست و افزود: گرامیداشت  دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ما است و در این ایام وقایعی مهمی همچون بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) به وطن رقم خورد که دستاورد آنها پیروزی انقلاب اسلامی بود. مردم ایران، ایام پیروزی دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را مدیون خون‌‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) می‌دانند و هرساله آن را جشن می‌گیرند که در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز با تشکیل ستادهای دهه فجر در واحدهای دانشگاهی، برنامه‌ریزی‌های بسیار فاخری در این زمینه، انجام داده است.

 دوستار ضمن تبریک به دانشگاهیان گیلان، از ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از سطح 3 به سطح 2 در کشور خبر داد و تصریح کرد: در ارزیابی سال 1403-1402، واحدهای دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان گیلان توانستند از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری را در بین واحدهای دانشگاهی کشور پیدا کنند و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاهها در استان گیلان توانست در این ارزیابی ، از رتبه 3 به رتبه 2 ارتقا پیدا کند که این ارتقاء مرهون تلاش‌ها و زحمات معاونین و مدیران خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به شروع ثبت‌نام علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از 3 بهمن ماه سال جاری، تاکید کرد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل براساس  سوابق تحصیلی می‌توانند از 3 بهمن سال جاری با مراجعه به سایت   www.Azmoon.org نسبت به ثبت‌نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) اقدام کنند.

دوستار با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با فراهم آوردن زمینه لازم در جهت مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف دانشگاهی در انتخابات اقدام خواهد کرد، اما هیچ مدیری و مسئولی از این دانشگاه حق مشارکت و تبلیغ کاندیدای  خاصی را ندارد و این کار در دانشگاه ممنوع است.

در ادامه هر یک از معاونین و مدیران حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را در جهت ارتقای هر چه بیشتر دانشگاه ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه