English

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های بدون آزمون کارشناسی و کاردانی

ثبت نام رشته های بدون آزمون(با سوابق تحصیلی) مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های بدون آزمون کارشناسی و کاردانی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، ثبت نام رشته های بدون آزمون(با سوابق تحصیلی) مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.

 بتول مهرگان معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان این مطلب، گفت: ثبت نام در رشته های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف از 3 بهمن 1402 آغاز می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته ها می توانند از سوم بهمن 1402 با مراجعه به نشانی اینترنتی  www.azmoon.iau.ir ، نسبت به ثبت نام در یکی از رشته های کاردانی و کارشناسی اقدام کنند.

مهرگان تصریح کرد: دارندگان کلیه مدارک  دیپلم  + پیش دانشگاهی ،دیپلم چهارساله نظام قدیم و مدرک پایان دوره متوسطه دوم (3 – 3 – 6 )می توانند در رشته های کاردانی نا پیوسته و کاردانی پیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه از طریق سامانه  www.azmoon .org   در زمانبندی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش  دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کنند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به امکان پذیر بودن  ادامه تحصیل در دو رشته به طور همزمان ، افزود: این علاقه مندان می توانند با ثبت نام در یکی از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بطور مثال در گروه علوم انسانی و در مقطع کارشناسی پیوسته رشته حقوق ، بطور همزمان در گروه فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی پیوسته رشته مهندسی معماری نیز ثبت نام نموده  و ادامه تحصیل دهند.

مهرگان خاطر نشان کرد: در مقطع کارشناسی پیوسته، رشته های حقوق ، مهندسی پزشکی ، علوم ورزشی ، حسابداری ، روانشناسی ، مدیریت مالی ، مهندسی کامپیوتر ، مترجمی زبان  و مهندسی عمران از رشته های پرطرفدار دانشگاه آزاد اسلامی  استان گیلان می باشد. همچنین در مقطع کاردانی پیوسته ، نقشه برداری و معماری همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته، مهندسی تولیدات گیاهی و باغبانی ، مهندسی حرفه ای برق صنعتی ، تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر از دیگر رشته های پرطرفدار این دانشگاه می باشد.

این مقام مسئول با بیان شعار " هر دانشجو، یک تخصص ، یک مهارت " تاکید کرد: با برنامه ریزی آموزشی و مهارتی  به عمل آمده در دانشگاه آزاد اسلامی  ، جذب دانشجو در طرح پویش و امکان جذب دانشجویان آموزش دیده و متخصص مهارتی  در صنعت و جامعه میسر خواهد شد. 

لازم به ذکر است به گزارش روابط عمومی این دانشگاه،  ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی  ، از روز سه شنبه مورخ 3 بهمن لغایت 8 بهمن 1402 ، آغاز خواهد شد که علاقه مندان و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www. Azmoon .iau.ir   مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه