English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام دستیاران جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از آغاز ثبت نام دستیاران جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

آغاز ثبت نام دستیاران جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات پایان ترم  دانشگاه با حضور محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و شهدای گرانقدر حادثه کرمان، گفت: جنایت اخیر نشان دهنده حقارت استکبار جهانی و گروهک های تروریستی در برابر امت اسلامی و به ویژه عاشقان شهید سپهبد سلیمانی است .

وی در خصوص جذب دستیاران آموزش در ترم جاری ، ادامه داد: افرادی که در دوره های قبل ثبت نام کرده بودند موظف به ثبت نام در دوره جدید نیز هستند ، همچنین دستیاران جدید هم می بایست برای ثبت نام در سایت دانشگاه به آدرس  http://portal.bpj.iau.ir/ta  مراجعه و نسبت به ثبت نام ،اقدام نمایند که پس از احراز هویت ، جهت مصاحبه ،دعوت و در مسیر انجام مراحل پذیرش، قرار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مهارتی نیز اقداماتی را انجام داده و با جذب اساتید مهارتی یا مهارت یار هدف کذاری  کرده و با جذب این دستیاران در جهت گسترش رشته های هنری و کاردستی سنتی اقدام خواهد کرد.

در ادامه هر یک از معاونین و مدیران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه