English

حضور در راهپیمایی بزرگ نهم دی ماه یعنی تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن حماسه هشتم و نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

حضور در راهپیمایی بزرگ نهم دی ماه یعنی تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، در پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن حماسه هشتم و نهم دی آمده است؛ هشتم دی ماه در تاریخ پُر افتخار مردمان دیار سردار بزرگ استکبار ستیز، شهید میرزا کوچک خان جنگلی تلالوی خاصی دارد.

مردمان همیشه در صحنه و ولایتمدار شهر رشت و استان گیلان در روزهایی که دشمنان قسم خورده انقلاب با توطئه های پیدا و پنهان قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشتند، همچون سردار بزرگشان شهید میرزا کوچک خان جنگلی قامت بلند کرده و با خروش در میادین شهر و با مشت های گره کرده، خشم و انزجار خود را نسبت به دخالت بیگانگان و اقدامات منافقانه منافع طلبان خودفروخته به نمایش گذاشتند.

هشتم دی ماه که تاکیدی بر ولایت پذیری و عرض ارادت ویژه مردمان رشت و گیلان نسبت به ولی فقیه و اهل بیت (ع) است، سرآغاز حرکتی بزرگ‌ در خاموش کردن توطئه دشمنان در نطفه بود و با خروشی انقلابی و غرور آفرین و سر دادن شعار ( مرگ بر منافق ) ثابت کردند که تا پای جان برای دفاع از آرمان های انقلاب و رهبرشان آماده اند.

حماسه بزرگ هشتم دی ماه حضور آگاهانه امت و تجدید میثاق با ولایت بود که زمینه ساز رقم خوردن و شکل گرفتن حماسه ۹ دی شد و به تاریخ پُر افتخار مردمان دیار شهید یونس جنگلی ، برگ زرین دیگر افزود.

با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی و امام شهدا، یک بار دیگر در سالروز خلق حماسه بزرگ هشتم دی ماه توسط مردمان همیشه بیدار رشت، اعلام می کنیم تا پای جان برای دفاع از آرمان های نظام، خون پاک شهدا و امنیت و آرامش مردم عزیزمان آماده ایم و ان شاالله با حضور پُر شور در راهپیمایی بزرگ نهم دی ماه باری دیگر با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید پیمان می کنیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا

رئیس شورای اسلامی شهر رشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه