English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

میرزا هنوز هم طراز رشادت هایش به سراسر ایران و جهان معرفی نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی در پیام ابراز کرد: میرزا هنوز هم طراز رشادت هایش به سراسر ایران و جهان معرفی نشده است.

 میرزا هنوز هم طراز رشادت هایش به سراسر ایران و جهان معرفی نشده است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی پیام صادر کرد.

در این پیام آمده است؛ یازدهم آذر ماه مصادف با سالروز شهادت بزرگ مردی است که در دوران حیات پُر افتخارش در مقابل تفکرات مسموم متجاوزان که قصد تعرض به خاک و مال و ناموس ایران را داشتند، ندای حق طلبی و استکبار ستیزی سر داد و در این راه همچون امام شهیدش ابا عبدالله الحسین ( ع) سر از بدنش جدا شد و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

سردار شهید میرزا کوچک خان جنگلی که تا ابد رشادت ها و دلاوری هایش در کوتاه کردن دست مستکبران چپاولگر از این آب و خاک بر تارک تاریخ پُر افتخار گیل و دیلم خواهد درخشید، مبارزی خستگی ناپذیر بود که در برهه ای حساس از تاریخ با تشکیل نهضت جنگل در برابر ستم و متجاوزین ایستادگی کرد.

باید بپذیریم که در معرفی این آزاد مرد استکبار ستیز، آن گونه که شایسته بود عمل نشده است و نام و یاد میرزا هم طراز رشادت هایش به سراسر ایران و جهان معرفی نگردیده است.

 باید با همتی مضاعف نسبت به معرفی اهداف بزرگ نهضت جنگل و رشادت های سردار شهید میرزا کوچک خان جنگلی کوشش نمود و این سردار بزرگ استکبار ستیز را به جهانیان معرفی کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه