English

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خواستار شد؛

مانع زدایی در مسیر ترانزیت کالا در بنادر گیلان و آستراخان

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه جابه‌جایی بار کل خزر می‌تواند به گیلان سوق داده شود، گفت: فراهم آوری زیرساخت‌های ترانزیتی در بنادر گیلان بسیار مهم است.

مانع زدایی در مسیر ترانزیت کالا در بنادر گیلان و آستراخان

، حسین یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان امروز در نشست استاندار با مسئولان بندر سالیانکا آستراخان روسیه، اظهار کرد: بندر انزلی حدود ۱۵ میلیون تن ظرفیت داریم که با ۲۰ درصد فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه جابجایی بار کل خزر می‌تواند به گیلان سوق داده شود افزود: فراهم آوری زیرساخت‌های ترانزیتی در بنادر گیلان بسیار مهم است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه ترانزیت در کانتینر گره خورده است، گفت: فرهنگ روابط تجاری و بندری باید به سمت پر شدن کانتینر در دو طرف مبدا و مقصد باشد.

یونسی با اشاره به اهمیت کریدور شمال به جنوب و قرارگیری گیلان و آستراخان در این مسیر بیان کرد: کریدور شمال به جنوب بدون انجام بار کانتینر دو طرفه شکل نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه مانع زدایی در مسیر ترانزیت کالا باید در بنادر گیلان و آستراخان صورت گیرد افزود: برخی مشکلات و محدودیت‌ها سبب شده تا ترانزیت کالا را از ظرفیت ۱۵ میلیون تنی به ۷۰۰ هزار تن کاهش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه