English

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

بسیج معجزه امام راحل است/آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون خدمات بسیج است

مسئول بسیج کانون اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت گفت: بسیج معجزه امام راحل است و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی استکبار به برکت بسیج و ملت بسیجی ایران حاصل شده است.

بسیج معجزه امام راحل است/آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون خدمات بسیج است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، مجتبی ملکی چوبری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و واحد رشت با تبریک فرارسیدن هفته ی بسیج در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اظهار داشت: بسیج معجزه امام راحل است و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی استکبار به برکت بسیج و ملت بسیجی ایران حاصل شده است.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان در بسیج اظهار کرد: در همه صحنه ها می توان حضور مقتدرانه بسیج را احساس کرد و آرامش و امنیت کنونی را مرهون خدمات بسیج هستیم.

وی به نقش بسیار مهم بسیج و جایگاه آن در نزد ملت و نظام اشاره کرد و افزود: در طول انقلاب اسلامی هر جا حضور و تفکر بسیجی حاکم بوده شاهد رشد و اعتلای کشور بوده ایم و این بسیجیان بودند که با عشق و ایثار و فداکاری نگرانی نظام را برطرف کردند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی رشت، بر آشنایی نسل نوجوان و جوان با تفکر بسیجی تاکید و اظهار کرد: اگر می خواهیم انقلاب بیمه شود و بنیان های استوار خانواده سالم باقی بماند باید نسل جوان را با تفکر بسجی که حاصل خلوص و نیت پاک امام خمینی(ره) است، بیش از پیش آشنا ساخت.

ملکی چوبری در ادامه یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامیداشت و گفت: خدمت در بسیج و بسیجیان عبادت و افتخاری بزرگ است و اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دارد.

رئیس شورای تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع استان گیلان افزود؛ بسیجی بودن به معنای پایبند بودن به همه اصول انسانی تحت امر ولایت فقیه است.

وی ویژگی های بسیج  از نظر امام راحل (ره) را برشمرد و گفت: به روز بودن، همکاری، همراهی، توجه به اهداف بلند نظام، درک موقعیت موجود، گرفتن تصمیم مناسب با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهمترین ویژگی ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه