English

با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان؛

همایش تجلیل از موکب داران و تلاشگران رسانه‌های گیلانی برگزار شد/ سرپرست خبرگزاری موج گیلان خبرنگار فعال اربعین شناخته شد

همایش تجلیل از موکب داران و تلاشگران رسانه‌های گیلانی در پوشش اخبار مواکب و راهپیمایی اربعین1402 با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان تجلیل شدند

همایش تجلیل از موکب داران و تلاشگران رسانه‌های گیلانی برگزار شد/ سرپرست خبرگزاری موج گیلان خبرنگار فعال اربعین شناخته شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در همایش تجلیل از موکب داران و خبرنگاران گیلانی فعال در حوزه‌ی انعکاس رویداد‌های مرتبط با اجتماع جهانی اربعین حسینی در رشت با تاکید بر حفظ وجوه معنوی سفر اربعین از سوی زائران و خادمان این رویداد بین المللی تصریح کرد: فرایند خدمت رسانی در موکب‌ها باید از سوی متولیان امر آسیب شناسی شود تا نقاط قوت و ضعف بدرستی احصا و تدابیر لازم برای ارتقاء خدمات به زائران اتخاذ شود.

همایش تجلیل از خادمان مواکب اربعینی گیلان
آیت الله فلاحتی همچنین مراسم جهانی اربعین را نماد پیوند امت اسلام و تمامی عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان بر شمرد و تاکید کرد: آسیب شناسی‌ها و پایش نقاط قوت می‌تواند روند تحکیم مناسبات بین ملت‌ها را بویژه‌ی بین مردم شیعه‌ی ایران و عراق تقویت نموده و جلوه‌ی زیبایی از اتحاد و همدلی را در بستر تاسی از ارزش‌های مکتب اهل بیت نمایان سازد.

همایش تجلیل از خادمان مواکب اربعینی گیلان
استاندار نیز در این مراسم حماسه‌ی بی بدیل اربعین را تجلی عشق و بصیرت دلباختگانی دانست و گفت: عاشقان اباعبدالله (ع) برای رسیدن به حقیقت و کمال خدمت به همنوع در بستر تاسی از ارزش‌های درس آموز و انسان ساز مکتب حسینی فرا می‌گیرند.
  اسدالله عباسی همچنین خدمت بی منت در موکب‌های اربعینی را برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیج عنوان کرد و افزود: این شجره‌ی طیبه در طول ۴۵ سال گذشته منشا اثرات سازنده و در عرصه‌های دفاع از کیان اسلامی و سازندگی این سرزمین بوده و بخشی از آن در فرهنگ عاشورایی ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جلوه نموده است.

همایش تجلیل از خادمان مواکب اربعینی گیلان
سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز دراین مراسم گفت: پیاده روی و تجمع جهانی اربعین تنها عشق و معنویت نیست بلکه بسترسازی برای تحقق فلسفه‌ی ظهور است و تمامی خادمان این رویداد عظیم و بی بدیل به نوعی در مسیر تمدن نوین اسلامی حرکت و نقش آفرینی می‌کنند.

همایش تجلیل از خادمان مواکب اربعینی گیلان
مجید دوهندو، مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان نیز در گزارشی روند فعالیت و نقش آفرینی ۳۱ موکب استان گیلان در مراسم اربعین امسال را تشریح کرد و گفت: اسکان ۱۳۲ هزار نفری زائران حسینی و طبخ بیش از یک میلیون و ۱۲۷ هزار پرس غذا تنها بخشی از خدماتی ست که امسال به زائران اربعین حسینی ارایه شده است.

گفتنی است؛ در این همایش خبرنگاران رسانه های فعال در پوشش اخبار مواکب و راهپیمایی اربعین، به ویژه معصومه پاداش ستوده، سرپرست خبرگزاری موج گیلان،  تجلیل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه