English

فرمانده سپاه قدس گیلان:

کمک به برگزاری پرشور انتخابات از برنامه‌های سپاه است

فرمانده سپاه قدس گیلان کمک به پرشور برگزار شدن انتخابات را یکی از برنامه‌های سپاه دانست و بیان ‌کرد: سپاه پاسداران در انتخابات مجلس خود را هزینه افراد و جناح سیاسی نکرده و فقط خود را فدا و هزینه انقلاب، نظام اسلامی و مردم می‌کند.

 کمک به برگزاری پرشور انتخابات از برنامه‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج در سالن اجتماعات سپاه گیلان با اشاره به فداکاری‌های کادر درمان در ایام کرونا و خدمت به بیماران کرونایی اظهار کرد: روز پرستار یاد مجاهدت‌های کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا زنده می‌شود، زیرا در زمانی که تمامی جهان درگیر کرونا بودند با مجاهدت‌های بخش بهداشت و درمان نظام عملکرد خوبی داشته است. 

وی با اشاره به حضور مؤثر بسیج در حل بسیاری از بحران‌ها و محرومیت‌زدایی تصریح کرد: یکی از آن معجزات بی‌نظیری که به نظرم باعث ماندگاری و پایداری انقلاب تا کنون شده معجزه تشکیل بسیج بود که نشان‌دهنده بصیرت امام‌ راحل (ره)‌ بود زیرا بنا بر این بود فقط یک مجموعه نیروهای نظامی مکتبی شکل بگیرد که سپاه شکل گرفت اما امام راحل (ره) بر اساس مبنای فکری انقلاب، بسیج را شکل داد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از مبناهای شکل‌گیری بسیج را اعتقاد فکری و عملی امام‌ راحل (ره) و مقام معظم رهبری به مردم‌سالادی دینی دانست و بیان ‌کرد: در کشورهای غربی توجه به مردم فقط در حد یک شعار است و این روزها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حمایت سردمداران کشورهای غربی از این رژیم هستیم، در حالی که امام راحل (ره) با تشکیل بسیج، مردم سالاری دینی را در کشور  و انقلاب معنا کردند. 

دامغانی با بیان اینکه بسیج بخشی از مردم است و انقلاب و مردم جدا نیست، گفت: بسیج به مانند آحاد مختلف مردم برای دفاع از دین و کشور و رفع مشکلات مردم احساس مسؤولیت دارند. 

وی با بیان اینکه بسیج در مواردی که کشور احساس نیاز می‌کند ورود کرده و به حل مشکلات کمک می‌کنند، گفت: نقطه قوت نظام این است که بدنه مردم برای حل مشکلات کشور به مانند محرومیت‌زدایی، جنگ نرم و ترکیبی ورود می‌کند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در شکست گروه‌های تکفیری در کشورهای اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج بصیرت است، لذا اگر بصیرت و آگاهی عمیق در احساس مسؤولیت وجود نداشته باشد، می‌تواند منجر به ایجاد گروه‌های تکفیری شود. 

دامغانی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج در حوزه‌های مختلف گفت: ویژگی منحصربه‌فرد بسیج، اخلاص در حرکات و اقدامات بسیجیان است به طوری که فعالیت‌های مختلف خود را با قدرت نامحدود الهی پیوند زدند که ثمره آن در جامعه به خوبی نمایان شده است. 

وی با اشاره به شکست امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الأقصی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الأقصی با یک شکست امنیتی و اطلاعاتی مواجه شده که ترمیم‌ناپذیر است و اگر اکنون‌ به بیمارستان و مراکز درمانی در غزه حمله‌می‌کنند نشان دهنده استیصال این رژیم منحوس است. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نامگذاری هفته بسیج به عنوان «بسیج امید ملت» افزود: به مناسبت هفته بسیج در گیلان ۹ هزار و ۷۶۳ در سطوح مختلف شامل ۵۸ برنامه شاخص استانی، ۵۳۹ برنامه قشری و یک‌‌هزار و ۳۲۳ برنامه ناحیه‌ای برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه قدس گیلان

دامغانی با تأکید بر ضرورت توجه به نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: در هفته بسیج هشت هزار و ۵۰ برنامه زیر نظر پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود که نشان‌دهنده نقش بسیج در حل بسیاری از بحران‌ها است. 

وی یکی از برنامه‌های سپاه را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه دانست و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در هفته بسیج، یک‌‌هزار و ۲۵ برنامه ورزشی برگزار می‌شود که حاکی از نگاه ویژه بسیج به برنامه‌های ورزشی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تصریح کرد: استکبار در تلاش برای کمرنگ جاده دادن نقش بسیج در کشور و خانواده است لذا برگزاری چنین جشنواره‌هایی به بازگو کردن نقش و ظرفیت بانوان کمک می‌کند‌. 

دامغانی از انجام سه هزار و ۷۵۰ خدمت به مردم توسط یک‌هزار و ۲۵۰ گروه جهادی خبر داد و افزود: روز گذشته رزمایش جهادگران فاطمی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد و در این رزمایش ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد. 

وی با اشاره به آب‌رسانی ۱۲۵ روستای گیلان در هفته بسیج تصریح کرد: در توافق با دولت مقرر شد ۷۱۱ روستای گیلان آب‌رسانی شود که از این ۷۱۱ روستا، ۳۷۰ روستا بر عهده بسیج سازندگی بوده و مابقی بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا است که بر اساس اعتبار جذب شده، در هفته بسیج به ۱۲۵ روستا به طول ۷۰۰ کیلومتر آب‌رسانی می‌شود. 

فرمانده سپاه قدس گیلان کمک به پرشور برگزار شدن انتخابات را یکی از برنامه‌های سپاه دانست و بیان ‌کرد: سپاه پاسداران در انتخابات مجلس خود را هزینه افراد و جناح سیاسی نکرده و فقط خود را فدا و هزینه انقلاب، نظام اسلامی و مردم می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه