English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

تسریع در اجرای پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در رشت/ تالیف کتاب با موضوع رشت مورد حمایت شورا است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تسریع در اجرای پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در رشت بالاخص محلات کم برخوردار این شهر ،خواسته بحق شهروندان است.

  تسریع در اجرای پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در رشت/ تالیف کتاب با موضوع رشت مورد حمایت شورا است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد حسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت، امروز در جلسه مشترک کمیسیون های توسعه پایدار و برنامه و بودجه شورای رشت با اشاره به تالیف کتابی جدید پیرامون تاریخچه شهر رشت اظهار کرد: در خصوص شهر رشت کتب متعددی تالیف شده  اما هیچکدام جامع و کامل نیست و چنانچه  کتاب جدیدی که پیرامون آن صحبت شده کلیه وقایع و مباحث  مختلف شهر رشت از گذشته تا به امروز را پوشش دهد یقینا مورد استقبال مردم و حمایت شورا است.

وی به اجرای تبصره سه اشاره کرد و گفت : تبصره سه با هدف تسریع بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در رشت مورد تصویب شورا قرار گرفت و امیدواریم مشکلات محلات کم برخوردار رشت هر چه سریعتر در حوزه خصوصا فاضلاب برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تبصره سه به لحاظ قانونی امکان برگشت را دارد افزود: این اقدام ممکن است بار مالی فراوانی را به آبفا تحمیل کند و بنده معتقدم که چنانچه این رای برگشت داده شود چالش بزرگی را رقم می زند و تقاضا دارم با یک نگاه فنی و حقوقی این مهم اجرایی شود .

کارگرنیا با اشاره به اینکه در افزایش قیمت آب بها  باید به مشترکین پر مصرف نگاه شود تصریح کرد: آبفا در بخش خانگی برای  مصرف کنندگان متوسط افزایش وبرای پر مصرف کنندگان پیشنهاد کاهش مبلغ مصوب سال گذشته را مطرح کرده و در بخش غیر خانگی افزایش پانصد درصدی داشته که مطمئنا چالش هایی را به همراه دارد و باید  آب و فاضلاب نگاه کارشناسانه تری در پیشنهادات خود داشته باشد و از تحمیل هزینه های مضاعف به شهروندان جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه