English

فراخوان کمک به فلسطین؛

ارسال کمک‌های غیرنقدی هلال‌احمر گیلان به غزه

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال محموله کمک‌های خیرین نیک اندیش این جمعیت با یک دستگاه کامیون به غزه خبر داد.

ارسال کمک‌های غیرنقدی هلال‌احمر گیلان به غزه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ بهزاد پرستش، معاون امور داوطلبان هلال احمر گیلان، در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: این محموله شامل ۴۸ هزار قوطی کنسرو است.

معاون امور داوطلبان هلال احمر گیلان با بیان اینکه کمک های نقدی مردم شریف استان نیز در دفعات قبل ارسال شد و کماکان نیز ادامه دارد، افزود: این محموله ۱۰ تنی از طریق خیرین نوعدوست گیلان برای مردم غیرنظامی غزه جمع آوری شده بود.

وی ارزش نقدی این کاروان ارسالی را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای کمک به مردم مظلوم غزه نیز حساب‌های بانکی مجزا در نظر گرفته شده که شهروندان گیلانی می‌توانند مشارکت کنند.

معاون امور داوطلبان هلال احمر گیلان اضافه کرد : کد دستوری #۵*۱۱۲* و همچنین شماره‌ ی کارت بانکی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ برای کمک به مردم بی گناه غزه در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت : شماره‌ ی شبای IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی نیز برای کمک به مردم بی دفاع فلسطین اختصاص یافته و مردم نوعدوست گیلان می‌تواند کمک‌های نقدی خود را به هر یک از حساب‌ها و کد‌های دستوری ارایه شده واریز کنند.

 

 

 
 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه