English

انتقال ۱۰ تن از مصدومان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به بیمارستان ولایت رشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه ۶ تن از این مصدومان در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود تحت مداوا هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۰ تن از این مصدومان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

انتقال 10 تن از مصدومان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به بیمارستان  ولایت رشت

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش فوتی‌های ناشی از آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۲ نفر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.

آشوبی با ابراز تأسف و تألم از این سانحه مرگبار و اندوه بار، افزود: کادر درمان برای نجات جان مصدومان این حادثه در لنگرود و رشت پای‌کار است.

وی از تشکیل تیم های عملیاتی پاسخ به بحران در رشت و لنگرود خبر داد و گفت: فرایند اعزام و مداوای مصدومان این حادثه همچنان ادامه دارد.

آشوبی با بیان اینکه تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از اورژانس پیش‌بیمارستانی نیز در محل حادثه حضور و پس از اقدامات اولیه، سانحه دیدگان و مصدومان را به مرکز استان، منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۶ تن از این مصدومان در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود تحت مداوا هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۰ تن از این مصدومان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه