English

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

توزیع ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر اهدایی یک شرکت تولیدی گیلانی در کشور

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر اهدایی یک شرکت تولیدی در بین دانش آموزان کم‌ برخوردار کشور خبر داد.

توزیع ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر اهدایی یک شرکت تولیدی گیلانی در کشور

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان، از توزیع ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر اهدایی یک شرکت تولیدی در بین دانش آموزان کم‌ برخوردار کشور خبر داد و گفت: این شرکت تولیدی در راستای نذر فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی در اقدامی خیرخواهانه ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در بین دانش‌آموزان نقاط محروم و کم برخوردار توزیع کرد.

وی گفت: از این تعداد ۲۰ هزار بسته در استان گیلان، ۵۵ هزار و ۸۰۳ بسته در تهران، ۱۲ هزار و ۴۳ بسته در خوزستان، ۲ هزار و ۲۸۸ بسته در سیستان و بلوچستان، ۲هزار ۶۴۴ بسته در کرمان، هزار و ۸۹۰ بسته در هرمزگان، ۲ هزار و ۵۵۲ بسته در لرستان، هزار و ۵۹۲ بسته در خراسان رضوی و ۲ هزار و ۸۹۶ بسته در همدان و مابقی در سایر استان‌های کشور توزیع شده است.

صمت گیلان

وی تاکید کرد: محصولات این شرکت با محوریت لوازم تحریر تولید می‌شود و تمام اقلام موجود در بسته‌های اهدایی از تولید این شرکت می‌باشد.

پورحیدری تصریح کرد: این شرکت با دارا بودن ۱۶ خط تولید فعال و تنوع تولید ۷۰۰ نوع کالا با ظرفیت اسمی تولید هر واحد پنج هزار تن در سال و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر بخش اعظمی از تولید لوازم تحریر استان و کشور را تامین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه