English

تایید بیش از ۴۵۰ متقاضی مشمول طرح جوانی جمعیت در گیلان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان از اختصاص زمین به بیش از ۴۵۰ متقاضی مشمول طرح جوانی جمعیت گیلان برای ساخت مسکن خبر داد.

 تایید بیش از ۴۵۰ متقاضی مشمول طرح جوانی جمعیت در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمدرضا فلاحتگر، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان امروز با بیان این مطلب گفت: طبق آخرین آمار سامانه تاکنون ، هزار و ۱۵۷ نفر در طرح جوانی جمعیت گیلان ثبت نام کرده اند که پس از تایید نهایی، قرار است به ۴۵۵ نفر زمین اختصاص داده شود و ۵۳۷ نفر هم در مرحله بررسی قرار دارند.

وی با اشاره با افزایش تعداد تاییدشدگان نهایی طرح جوانی جمعیت از ۱۹ نفر در ۲ ماه گذشته به ۴۵۵ نفر در حال حاضر، افزود: با تلاش همکاران ، پرونده‌های متقاضیان به سرعت در حال بررسی است و به زودی زمین به تعداد بیشتری از آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: پرونده ۱۱۲ متقاضی ساکن روستا هم برای تامین زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل داده شده است.

محمدرضا فلاحتگر ، توجه به جوانی جمعیت را از مهم‌ترین مسایل کشور دانست و افزود : قانون جوانی جمعیت برای حمایت از فرزند آوری در دستگاه‌های مختلف پیش بینی شده است و این طرح در این اداره کل هم با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هفته گذشته در مراسمی به ۲۳۰ خانوار گیلانی در ۴ شهرستان زمین تخصیص داده شد، گفت: تأمین زمین برای دیگر مشمولان این طرح در گیلان در دست پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه