English

نماینده ی ولی فقیه در گیلان مطرح کرد؛

تلاش برای حفاظت از اموال وقفی مهمترین رسالت متصدیان اوقاف/ثبت ۱۳ موقوفه‌ی جدید به ارزش ۴۵ میلیارد تومان در گیلان

نماینده ی ولی فقیه در گیلان گفت: مهمترین رسالت متصدیان اوقاف تلاش مجدانه برای حفاظت از اموال وقفی است و این مهم با اخذ سند مالکیت موقوفات میسر می‌شود.

 تلاش برای حفاظت از اموال وقفی مهمترین رسالت متصدیان اوقاف/ثبت ۱۳ موقوفه‌ی جدید به ارزش ۴۵ میلیارد تومان در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونان و دست اندرکاران اوقاف گیلان در رشت گفت: مهمترین رسالت متصدیان اوقاف تلاش مجدانه برای حفاظت از اموال وقفی ست و این مهم در بستر تلاش‌های مجدانه برای اخذ سند مالکیت موقوفات میسر می‌شود.

وی با تشریح ۴ ضلع اساسی وقف مبنی بر واقف، موقوفه، استفاده کنندگان از این موقوفات و در نهایت متصدیان وقف افزود : متصدیان وقف رسالت مهمی برای اهداف واقف و موقوفات بر عهده دارند که باید برای تحقق آن تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: اگر نیت واقف در تمامی موقوفات به درستی مدنظر قرار گیرد ، موازین فقهی و حقوقی آن در راستای اصل امانت داری و قانون مداری به نتایج مطلوب منتهی می‌شود.

وی همچنین بر لزوم خودصیانتی در روند حفاظت از موقوفات و نیات واقفان تاکید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی گیلان نیز در این دیدار از اعزام ۶۵۰ مبلغ دینی به بقاع متبرکه استان و اجرای طرح‌هایی همچون شمیم خدمت، قرار دوازدهم و توزیع ۱۸ هزار بسته‌ی حمایتی بین افراد کم برخوردار و ثبت ۱۳ موقوفه‌ی جدید به ارزش ۴۵ میلیارد تومان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ستارعلیزاده همچنین در نشستی با اصحاب رسانه اعلام کرد : ۳۰۰ برنامه فرهنگی و عمرانی با موضوع وقف در هفته وقف امسال که از فردا آغاز می‌شود برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه