English

به دلیل تعمیرات؛

گاز برخی از مناطق رشت قطع شد

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان گفت: گاز برخی از مناطق شهرستان رشت به دلیل تعمیرات از صبح امروز (پنجشنبه) قطع شد.

گاز برخی از مناطق رشت قطع شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رمضان یوسف مدد، مدیر روابط عمومی شرکت گاز گیلان، امروز با اعلام این خبر افزود: گاز برخی از مشترکان شهر رشت در خیابان دانش‌سرا و فرعی‌های حاجی‌آباد، فرعی پنجم، ششم، هشتم، عسکری، حسام، درویش سهراب، خمامی زاده و فرعی های منشعب امروز به دلیل تعمیرات، قطع شده است.

این مسئول افزود: این تعمیرات حداکثر پنج ساعت به طول می انجامد و پس از اتمام آن، گاز این مناطق دوباره وصل خواهد شد و مشترکان می توانند از گاز طبیعی استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر از مشترکانی که گاز آنان به دلیل تعمیرات طی امروز قطع شده است تقاضا داریم از تلاش برای تعمیر یا دست زدن به تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند زیرا پس از تعمیرات،جریان گاز از سوی ماموران و امدادگران این شرکت وصل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز گیلان بیان کرد: قطعی گاز به دلیل یادشده به ساکنان این مسیرها اطلاع داده شده بود و امیدواریم که این مشترکان با صبر و بردباری از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

شرکت گاز گیلان یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۳۱۶ مشترک دارد که از این تعداد، یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۸۹۴ مشترک خانگی، ۱۰۱ هزار و ۷۵۴ مشترک تجاری، ۶ هزار و ۵۶۵ مشترک صنعتی، هشت نیروگاه و ۹۵ ایستگاه سی ان جی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه