English

رئیس کل گمرک ایراندر بازدید از گمرک آستارا مطرح کرد؛

بهره برداری از پل ارتباطی ایران و آذر بایجان در آینده ای نزدیک

رییس کل گمرک ایران گفت: پل جدید ارتباطی بین کشور ایران و آذربایجان تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از پل ارتباطی ایران و آذر بایجان در آینده ای نزدیک
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد رضوانی فر، رئیس کل گمرکات کشور ، در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های مرزی گمرک آستارا گفت: پل جدیدی که بین کشور ایران و جمهوری آذربایجان در حال ساخت است تا پایان این ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین با اشاره به تردد روزانه حدود 250 خودرو بین دو کشور افزود: با راه اندازی این پل ظرفیت تردد ترانزیتی دو کشور به حدود 500 دستگاه افزایش می یابد. 
رضوانی فر با اشاره به نحوه استقرار موقت دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات مرزی در محل پل جدید گفت: تا زمان ساخت پایانه دائمی، اداره گمرک و دیگر دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات در یک جدول زمان بندی موقت مستقر خواهند شد.
رئیس کل گمرکات کشور به همراه رئیس پایانه‌ها و معاونت وزارت راه و شهرسازی در باردید از این پل ، افزود: برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌ها از مرز بصورت موقت پذیرش کامیون‌های خالی که از آذربایجان در حال بازگشت هستند از محل پل جدید انجام می گیرد. 
محمد رضوانی فر تصریح کرد: پل قدیمی نیز بازسازی شده و با  توافقی که بین دو طرف کشورانجام شده ظرفیت تردد روی پل قدیمی هم افزایش پیدا می کند.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی مکانیزه پایانه مرزی آستارا گفت: هماهنگی های لازم بین گمرک و سازمان راهداری برای هماهنگی بیشتر در نوبت دهی انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه