English

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان خبر داد:

افتتاح یک واحد پذیرایی بین‌راهی با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر در رشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از افتتاح یک واحد پذیرایی با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر در رشت خبر داد.

افتتاح یک واحد پذیرایی بین‌راهی با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ولی جهانی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  گیلان با گرامیداشت هفته گردشگری ، اظهار کرد: قابلیت‌های گردشگری گیلان در بخش‌های مختلف، این استان را جزو مقاصد اصلی گردشگران تبدیل کرده است.

 وی از بهره‌برداری یک واحد پذیرایی بین‌راهی در رشت خبر داد و افزود: این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در هفته گردشگری به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مجتمع گردشگری و پذیرایی در روستای فلکده
جهانی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های بخش گردشگری استان، بیان کرد: تقویت زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری گیلان به جهت مسافرپذیر بودن و موقعیت گردشگری این استان از ضروریات است.

جهانی با اشاره جزئیات بیشتر این واحد پذیرایی، اضافه کرد: این واحد پذیرایی با متراژ ۳۵۰ متر در چندین طبقه مجزا به مناسبت هفته گردشگری در رشت به بهره‌برداری رسید.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اشاره به سهم اشتغالزایی بخش گردشگری گیلان، افزود: با افتتاح این واحد پذیرایی در رشت برای ۵۰ نفر شغل ایجاد شده است.

افتتاح مجتمع گردشگری و پذیرایی در روستای فلکده

به گزارش موج، همزمان با روز جهانی و هفته گردشگری، پروژه گردشگری و پذیرایی مذکور، صبح امروز با حضور عاشوری سرپرست فرمانداری شهرستان رشت و ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روستای فلکده بخش مرکزی شهرستان رشت  به بهره برداری رسید.

این واحد گردشگری و پذیرایی با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال در عرصه‌ای به مساحت‌ یک هزارو 250 مترمربع دارای رستوران، فست فود، سالن مراسم و ... ‌است که با افتتاح آن زمینه برای اشتغال کار 50 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه