English

سردار رضایی:

گشت ارشاد نداریم/ در برابر هر هنجارشکن اعمال قانون می‌کنیم

جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی گشت ارشاد ندارد، گفت: نیروی انتظامی به هیچ عنوان اجازه جوسازی‌ به شکست خورده‌های سیاسی نداده است.

گشت ارشاد نداریم/ در برابر هر هنجارشکن اعمال قانون می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور امروز در جمع خبرنگاران در سالن رازی رشت با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌هایی است که بسیاری از افراد تمایل به سفر به این استان را دارند، اظهار کرد: دغدغه‌های مردم بر اساس قانون ملاک کار ماست، مردم دغدغه آرامش دارند و این امور از موضوعات جدی ما است.

جانشین ناجا

وی با بیان اینکه مردم گیلان، مطالبه‌گر اجرای قوانین و رعایت مقررات قانونی و دینی هستتد، گفت: ما به مطالبات مردم احترام می‌گذاریم و برابر قانون مکلف به اجرا هستیم.

 جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور با اشاره به برخورد با ناهنجاری‌هایی مانند سرقت و استفاده از سلاح‌های غیرمجاز در دستور کار ماست، افزود: نیروی انتظامی استان گیلان اقدامات مثبتی در این حوزه داشته است.

وی با اشاره به هدف گذاری ناجا برای رسیدن به مطالبات مردمی بیان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم در کشور از جمله گیلان و مازندران با توجه به مهمان پذیر بودن و گردشگر بودن است که بر همین اساس رعایت مقررات توسط گردشگران در اولویت است و نباید عرف جامعه و قوانین توسط گردشگران نادیده گرفته شود.

رضایی با اذعان به اینکه مردم استان‌های شمالی بسیار به اصول خانواده مقید هستند، گفت: انقلاب امام (ره) انقلاب فرهنگی و نخستین اقدام امام تأکید بر عفاف و حجاب بود، نیروی انتظامی این موضوعات را به طور جدی و برابر خواست مردم پیگیری کرده و می‌کند.

جانشین ناجا

وی با تأکید بر اینکه مأموران نیروی انتظامی مکلف به تذکر به هنجارشکنان و اعمال قانون هستند، تصریح کرد: بیش از ۹۹ درصد از کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کردند به تذکر پلیس تمکین کردند و کمتر از یک درصد افرادی بودند که رعایت نکرده و پلیس در قبال این افراد قانون را اجرا کرد.

جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم گیلان افرادی غیرتمند و معتقد هستند و اجازه جولان به هنجارشکنان نخواهند داد، افزود: نیروی انتظامی فرقی ندارد که هنجارشکنی سرقت باشد یا قاچاق یا هدف گذاری در حوزه عفاف و حجاب؛ هرجا قانون نادیده گرفته شود خط قرمز نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است، گفت: هرجا فرد یا افرادی بخواهند هنجارشکنی کرده و یا در برابر قانون و مأمور قانون بایستند با آنها برخورد می‌‌شود و به هیچ عنوان اجازه جوسازی‌ به شکست خورده‌های سیاسی نداده و خدشه‌ای بر کار ما وارد نخواهد کرد.

رضایی با بیان اینکه در بازدید از سواحل مردم گیلان نسبت به حضور مسافران در تفرجگاه‌ها رضایت داشتند، افزود: ما نسبت به مطالبات مردم استان‌های شمالی وظیفه داریم و تلاش می‌کنیم آرامش مردم را لحاظ کرده و هر هنجارشکنی برای ما خط قرمز است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی گشت ارشاد ندارد، افزود: گشت ارشاد مربوط به دستگاه‌های فرهنگی است و ما گشت‌های انتظامی داریم که در برابر هر هنجارشکن اعم از قاچاقچی، سارق یا امنیت عمومی به خطر بیندازد اعمال قانون می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه