English

حضور استاندارگیلان در آئین بدرقه زائران عتبات عالیات در فرودگاه سردار جنگل رشت/پرواز مستقیم رشت نجف از امروز برقرار شد

استاندار گیلان در آئین بدرقه زائران عتبات عالیات در فرودگاه سردار جنگل رشت و برقراری پرواز مستقیم رشت نجف از امروز (پنجشنبه) در این فرودگاه گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد گیلان در حوزه های مختلف گردشگری، درمانی و اقتصادی؛ توسعه این فرودگاه بین المللی ضرورت دارد و البته اقداماتی خوبی هم در این بخش در حال انجام است.

حضور استاندارگیلان در آئین بدرقه زائران عتبات عالیات در فرودگاه سردار جنگل رشت/پرواز مستقیم رشت نجف از امروز برقرار شد

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در فرودگاه سردارجنگل رشت و دیدار با زائران عتبات عالیات و اهدای گل و تبرک حرم امام رضا(ع) به آنان، با طلب دعای خیر از زائران حریم مقدس امام حسین (ع) برای مردم و خادمان ملت در ایران اسلامی، از برقراری پرواز مستقیم رشت نجف با توجه به موج عاشقان گیلانی سفر به عتبات عالیات، ابراز خرسندی کرد.

وی در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به ظرفیت های متعدد گیلان در حوزه های مختلف گردشگری، درمانی و اقتصادی، توسعه فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت ضرورت دارد و اقداماتی خوبی هم در این بخش در حال انجام است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز جمعی از خواهران و برادران گیلانی عازم سفر به عتبات عالیات خواهند بود، با اظهار خوشحالی از برقراری پرواز مستقیم رشت نجف گفت: در زمان حاضر، هر هفته پنجشنبه ها این پرواز را خواهیم داشت و در صورت وجود متقاضی، امکان افزایش ظرفیت پرواز وجود دارد.

وی ادامه داد: در گذشته تنها پرواز ایام حج در فرودگاه رشت صورت می‌گرفت که هم اکنون در تلاشیم پروازهای مختلف و متعدد، برقرار باشد ضمن آنکه پرواز رشت- آستراخان روسیه هم از خرداد ماه راه اندازی خواهد شد.

دکتر عباسی به تقاضای مردم عراق برای حضور در استان گیلان با هدف گردشگر درمانی، اشاره کرد و از آمادگی مراکز درمانی و گردشگری استان برای این منظور خبر داد و گفت: این مهم با توجه به ظرفیت های گیلان در حوزه های مختلف و تاثیر خوب در رونق گردشگری ، توسعه کسب و کار ، اشتغال و افزایش درآمد را در پی خواهد داشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه