English

سید امیر مصباح؛

نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در گیلان برگزار می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی - اسلامی گیلان، اواخر اسفندماه در رشت برگزار می‌شود.

نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید امیر مصباح امروز با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه یادشده با تکیه بر تقویت کاربردی کردن طرحهای بومی در صنعت مد، نقطه تلاقی و همسوسازی عرضه و تقاضاست.

وی اظهار داشت: نمایشگاه یادشده در دو بخش نمایش آثار منتخب ارسالی (لباس اجتماع بانوان، کودک و نوجوان) و برگزاری کارگاه‌های تخصصی طراحی لباس برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه قادر خواهند بود در یک بازار رقابتی سالم، نوآوری‌ و خلاقیت خود در عرصه مد را عرضه کنند.

شرکت در جشنواره مد و لباس برای عموم آزاد است

مصباح ادامه داد: شرکت در جشنواره مد و لباس برای عموم آزاد است و مخاطبان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تصویرسازی، طراحی، دوخت، خوش‌پوشی و بومی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: با توجه به اهمیت روزافزون مد و تأثیر بسیار زیاد آن بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین اهتمام به عناصر مثبت و منفی مدگرایی، باید به تولید نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن اندیشید.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار برای حضور در نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی - اسلامی گیلان تا نهم اسفندماه اعلام شده و زمان برگزاری این نمایشگاه ١٨ تا ٢٣ همین ماه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه