English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستارشد:

حل مشکل پیمانکاران دپوی زباله سراوان در اولویت اقدامات شهرداری رشت قرار بگیرد

رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت: تاخیر در پرداخت معوقات پیمانکاران بخش دپوی زباله در سراوان موجب بروز مشکلاتی شده است.

حل مشکل پیمانکاران دپوی زباله سراوان در اولویت اقدامات شهرداری رشت قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مسعود کاظمی در جلسه شورای اسلامی این شهر با تاکید براینکه پرداخت معوقات پیمانکاران در دستور کار سرپرست شهرداری رشت قرار بگیرد، اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن فصل گرما، انباشت زباله در جلوی درب منازل شهروندان می تواند موجب بروز مشکلات بهداشتی و در نتیجه رضایتی شهروندان بشود.

وی با اشاره به اینکه عدم همکاری پیمانکاران این بخش می تواند مشکلات عدیده ای ایجاد کند یادآورشد: قبلا نیز بر پرداخت معوقات پیمانکاران تاکید شده است و انتظار دارم هر چه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام شود.

کاظمی با اشاره به سالروز شهادت زائران حرم رضوی (ع)به دست منافقین کوردل اذعان کرد:سی ام خرداد ماه مصادف باسالروز شهادت زائران حرم رضوی(ع) توسط ایادی آمریکا جنایتکار می باشد که باردیگر چهره خبیث دشمنان اسلام  را بهمگان نشان داد.

رئیس شورای اسلامی شهررشت ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای این حادثه تروریستی تصریح کرد: دشمنان اسلام وانقلاب در تمامی ادوار سعی نمودند تا با چنین اقداماتی به کشور آسیب برسانند و برای تحقق اهداف پلیدشان از هیچ اقدام ننگینی رویگردان نبودند و یقینا شهدای آن حادثه تروریستی که با حضور در حرم رضوی مشغول برگزاری مراسم نوحه وعزاداری برای سرور وسالارشهیدان بوده اند با امام حسین (ع)محشورشده واین عمل بی شرمانه هرگز از خاطره ها محو نخواهدشد.

رئیس شورای اسلامی شهررشت بااشاره به تقدیر از پاکبان رشتی درصحن شورای اسلامی شهررشت خاطرنشان کرد: این پاکبان شریف بعد از پیدا کردن یک قطعه طلای با ارزش آن را به صاحبش تحویل داد.

کاظمی با تقدیر از این اقدام پاکبان رشتی گفت: چنین اقداماتی شایسته تقدیر وتجلیل است وبرای این پاکبان زحمتکش وشریف آرزوی سلامت وسعادتمندی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه