English

فغانی، قاضی دیدار نساجی مازندران و سپیدرود رشت

علیرضا فغانی، داور باتجربه فوتبال ایران که سابقه قضاوت فینال رقابت‌های فوتبال المپیک برزیل را در کارنامه دارد قاضی دیدار حساس سپیدرود رشت و نساجی مازندران شد.

فغانی، قاضی دیدار نساجی مازندران و سپیدرود رشت

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات فوتبال در لیگ دسته اول کم کم به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود و مانند سال‌های قبل تیم‌هایی که بهتر عمل کردند به لیگ برتر صعود کرده و تیم‌های ضعیف یا از لیگ برتر به دسته یک نقل مکان می‌کنند و یا وضعیت بدتر می‌شود به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

نساجی و خونه‌به‌خونه دو تیمی هستند که به‌عنوان نماینده مازندران در لیگ دسته اول حضور دارند و با وجود فراز و نشیب‌های فراوان هیچ‌کدام نتوانستند به لیگ دسته برتر صعود کنند.

محمد عباس‌زاده، بازیکن این فصل نساجی توانست با به ثمر رساندن 23گل آقای گل لیگ شود تا بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات برساند و چشم به دیدارهای باقیمانده دارد تا شاید بتواند به یاد مرحوم هادی نوروزی 24 گله شود.

طبق اعلام قبلی قرار بود دیدار نساجی و خونه‌به‌خونه هشتم اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار شود که لغو شد و نساجی یازدهم اردیبهشت به دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌رود.

علیرضا فغانی، داور با تجربه فوتبال ایران که  سابقه قضاوت فینال رقابت‌های فوتبال المپیک برزیل را در کارنامه دارد قاضی دیدار حساس سپیدرود رشت و نساجی مازندران شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران با 32بازی، 46 امتیاز کسب کرد و در مکان دهم جدول قرار دارد و سپیدرود دشت با 33 بازی، 58 امتیاز به‌دست آورد و در مکان دوم جدول قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه