English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مراسم روز جهانی قدس امسال در ۵۱ نقطه از استان گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یکی از بارزترین دستاوردهای روز جهانی قدس، وحدت و همدلی جهان اسلام است گفت: روز جهانی قدس امسال در ۵۱ نقطه از استان گیلان برگزار می‌شود.

مراسم روز جهانی قدس امسال در ۵۱ نقطه از استان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری ظهر امروز در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به اینکه 4 مناسبت بزرگ با وقایعی که تاثیرات زیادی در تاریخ انقلاب داشته را در پیش رو داریم اظهار داشت: رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب، روز جهانی قدس، 7 تیرماه و سالگرد قیام 15 خرداد از مناسبت‌های مذکور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه جلسات ستادی و شهرستانی این مناسبت‌ها در استان گیلان برگزار شده است افزود: روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است که روز همدلی و وحدت جهان اسلام محسوب می‌شود.

اشجری خاطرنشان کرد: مرداد ماه سال 58، راهپیمایی و همدلی مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راستای نشان دادن خشم و انزجار جهان اسلام از اسرائیل متجاوز و استکبار جهانی در مسیر میعادگاه نماز جمعه از سوی معمار کبیر انقلاب یک ضرورت عنوان شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) در تمامی سخنرانی‌های خود بر موضوع مظلومیت فلسطین و ضرورت برائت از اسرائیل تاکید داشتند تصریح کرد: امام خمینی (ره) از سال 1340 خطر اسرائیل و صیهونیسم را برای جهان اسلام بیان کرد. 

وی با تاکید بر اینکه معمار کبیر انقلاب در سخنرانی‌های خود به مردم اعلام کرد که قرآن و اسلام در معرض خطر بوده و استقلال و اقتصاد آن در قبضه صیهونیست‌ها است گفت: طرح موضوع مذکور در سخنرانی‌های امام (ره) موجب شد تا پیشکسوتان و مبارزان انقلاب، سخنرانی‌های خود را بر مسئله فلسطین معطوف کنند.

اشجری یکی از بارزترین دستاوردهای روز جهانی قدس را وحدت و همدلی جهان اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روز جهانی قدس به یک مقوله اسلامی و جهانی تبدیل شد و توطئه خناسانی که انقلاب اسلامی را انقلاب ایرانی می‌دانستند نقش برآب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در سال 58 در ایران آغاز شد اما امروز بیش از 80 کشور جهان این راهپیمایی را با شکوهی وصف ناپذیر برپا می‌کنند.

اشجری با بیان اینکه انتفاضه یکی از برکات مهم روز جهانی قدس است خاطرنشان کرد: همدلی، همراهی و وحدت جهان اسلام با مردم فلسطین و ایجاد امید در این مردم مظلوم، موجب تقویت روحیه انتفاضه و تداوم مسیر مبارزات و مقاومت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در 51 نقطه از استان گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در مرکز استان، جمعه دوم تیرماه ساعت 10:30 از چهار مسیر به سوی میعادگاه نمازجمعه و مصلی رشت برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه